Markus Bäck,älskling ♥♥

Bara för att jag känner att göra ett inlägg till!♥♥

Markus Bäck,älskling ♥♥
Dessa dagar, jag inte kunnat sluta tänka på dig. Det har vari både jobbigt och kul. Vet du hur du får mig att känna mig? Du får mig att vilja springa till dig. Springa så långt för att komma till dig. Då får hela jorden att snurra fortare, så att jag blir yr. Hur du riktigt bryr dig om mig, jag känner att du älskar mig. Jag vet att du gör det. Du betyder något enormt. Jag kan inte tro, att det hände, att allt blev till en stor röd klump! Du och jag, helt otroligt. JAg är så glad, kallas nog att vara lycklig! Jag lovar, det håller älskling. Kära, ny kära, och jag vill aldrig släppa dig. Finns absolut ingen som kan ersätta dig! Jag har hittat rätt. Hjärtat slår några extra slag, vid varje ögonkontakt. Varje ord u säger, får mig att älska dig mer. Känslorna blir större och större för varje dag. Finns så jävla många ord. Men vet inte vilka. Men jag ska fortsätta och skriva tills jag känner mig klar ! För underbar är  du, och jag fan älskar dig mer än vad jag trodde var möjligt. Du är den lugna, härliga personen jag behöver! När jag frös, låg du bredvid, du bäddade in mig i ett täcke, vet du hur omtyckt jag kände mig då? Hur allt känns rätt just nu är ganska härligt att få förklarat. För utan dig vore jag inget, jag kan inte tänka mig en sekund utan dig. Försvinn aldrig, för du gör så lyckan lyser upp mig, du gör så solen lyser över mig. För utan dig vore jag inte glad, utan dig vore jag som ingenting, utan dig. INGET MIG!

ÄLSKAR DIG!

♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥





// SPEGLAR

Kommentarer
Postat av: Jasmine/RaiinbowStar

Jag är superduperglad för din skull att du äntligen hittat någon och är mycket gladare :D:D:D



jag är till och med avis ^^''

jag vill också få ha ett förhållande med den jag är kär i...aja strunt samma i mig, nu pratar vi om dig :D



återigen grattis!! :D:D:D:D

2011-04-06 @ 23:09:16
Postat av: Natalie

nawww, jag får tårar i ögonen av texten :)

Det är så fint skrivet. Jag är så glad för din skull :)

Grattis :DDD



<3

2011-04-07 @ 09:01:22
URL: http://asslicker.blogg.se/
Postat av: rebecka wallin :)

haha, ligger han alltid själv i din säng stackarn ? ;) <33

2011-05-17 @ 20:24:49
URL: http://rrebeckawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0