Helgen, hos Markus mamma

Haha, i fredags drog jag till Nyköping, till min sötnos mamma. Hon är hur trevli o go som helst, sånt gillas. Hon retas o grejjer, lite sådär charmigt kan man tycka :D Jag kan tycka dedt ialla fall.. Som vanligt när Markus pappa ringer, så surar han av .. Inte okej, enligt mig.. Menmen, tonåringar som sagt ;) Och ja jag vet, jag är själv en tonåring och bråkar med min mamma. Men spela roll liksom :D Vi åt kebabtallrik i fredags, lite halvt mys. Asså kan ba säga att helgen var helt AMAZING, TOTALLY AMAZING! , så underbar, jävla underbar. Speciellt eftersom den spenderades med några riktigt mysiga människor :) och en katt då också.. MARWIN! så gulligt namn, han  är tjock o söt.. haha :) men kom ialla fall hem idag. Orkar inte skriva så mycket mer, är trött o grejjs efter helgen, satt. Har feber också. KÄRLEKSFEBER; nejmen, de e vad mamma kallar de för :)

Godnatt, och sovgott, älskar er, och självklart min underbart söta fina pojk Markus :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0