6 April |jag älskar dig|

Haha, jag städar jusrt nu.
Så om en stund så skriver jag om hela dagen !




Jag har vaknat idag, sen somna jag om för jag skulle va hemma från skolan. Har handlat på Willys idag (y) skitbra! Sen drog jag hem, packa upp med mamma och sånt. Sen åkte vi iväg till det där stället där man köper blommor ingen aning vad det heter, antagligen heter det växthuset, men men. Sen hem, och städa. Och nu sitta och skriva här. Det är ju kul? Inte alls. Vad för musik jag lyssnar just nu : Avenged Sevenfold - Nightmare. Diggar den, den är ganska mysig! Jag saknar min Markus! Men i helgen, då drar jag med honom tills han mamma, hela helgen, till Nyköping, vi åker med buss.  Tar någon timme , så får sitta och prata mycket, kanske halv sova på hans axel eller något, det kommer ju trots allt vara fredag då! :) 
Jag har blivit glad igen, mer possitiv, ialla fall i vissa lägen, detär skönt, så Markus ska ha en stor tack puss av mig någon dag , för han har lyft upp mig, gjort mig hel.
Länge sen man hade en känsla av gnista i kroppen!
Jag vill stanna i den här tiden, med min Markus , så inget förstörs, för jag vill må bra!
Ni får en bild på markus, men den är tagen med cam så ;) ( redigerad me cam typ med )







Vill ni fråga mig ngt elr så.
Kommentera, jag naffsar bara !


// SPEGLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0