13'e´<3

Kom ju på att de va en vecka igår för mig o markus, asså vem kan göra en lyckligare än han?... Världens bästa asså .  Idag var jag faktiskt i skolan för en gångs skull... Först drog jag till min lilla special skola, men fick skjuts till årbyskolan, gjorde nationella, sen promenera jag tbx till special skolan,, var där så länge som jag skulle. Promenera tbx till årbyskolan, var där sista lektionen, drog ner till stan ... Köpte en cola, sen tog jag bussen hem. Lyssnat på denna låt ett bra tag nu

 


Jag sa att jag alltid hade någon, det har jag nästan aldrig, ingen jag litar tillräckligt på. Men har nu markus, har min speciellaste vänner..





Älskar dig Markus Bäck<3




//SPEGLAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0